Veelgestelde vragen
Komt u er niet helemaal uit? Hieronder vindt u de veelgestelde vragen. Mocht uw vraag hier niet beantwoord worden dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen. Wij beantwoorden uw vraag maar al te graag! U kunt ons bereiken via e-mail webshop@datzitt.nl
- Deze garantievoorwaarden gelden voor Nederland en België.
- De duur van de garantie staat vermeld bij de producten en gaat in vanaf de dag van levering bij dagelijks gebruik van de stoelen van 8 uur per dag. Indien de stoel intensiever wordt gebruikt, wordt de garantietermijn naar evenredigheid verkort.
- Onze garantie geldt niet voor normale slijtage aan wielen en bekleding.
- Bij reclamaties vragen wij om de volgende opgaven: schade of gebrek omschrijving, modelnummer, ordernummer en digitale foto
Standaard leveren wij uw order Franco (exclusief de waddeneilanden) tot achter de deur van het door u aangegeven afleveradres.
Daarbij wordt uiteraard wel direct contact met klanten vermeden conform de instructies met betrekking tot het Coronavirus van het RIVM.
Onze transporteurs leveren in binnen- en buitenland en leveren de stoelen gemonteerd of ongemonteerd bij het door u aangegeven afleveradres.
In principe staat elke stoel zoals beschreven op de site op voorraad en kan dus vaak binnen 2-5 werkdagen geleverd worden. Dit is afhankelijk van de postcode. Klik hier voor een overzicht van de leverdagen.
Door de extreme drukte kan het momenteel helaas langer duren, dan hierboven aangegeven. Zodra de leverdatum bekend is, ontvangt u bericht hierover.